loading...
وبلاگ بچه های مشهد -سی متری طلاب
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 117 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام کاکا. این آهنگ سال گذشته به مناسبت ایام محرم تهیه و منتشر شده بود که به درخواست بازدیدکنندگان گرامی دوباره آن را در صفحه اصلی سایت قرار داده ایم. شعر این اثر را حامد عسگری سروده است و آهنگسازی آن نیز بر عهده فواد غفاری و مهدی خیرخواهی بوده است. تیم دانلودها امیدوار است از شنیدن این آهنگ زیبا لذت کافی را ببرید.

AliLohrasbi kaka آهنگ جدید علی لهراسبی به نام کاکا (ویژه محرم)

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 97 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)

سریال "زن بابا" با کارگردانی سعید آقاخانی در ایام عید نوروز از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تیتراژ پایانی این سریال توسط امیرحسین مدرس خوانده شده است. شعر این آهنگ زیبا را استاد عبدالجبار کاکایی سروده است و آهنگسازی این اثر نیز بر عهده حمیدرضا صدری می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت خوب و فرمت MP3 از سایت دانلودها دریافت کنید.

zanbaba تیتراژ پایانی سریال زن بابا با صدای امیرحسین مدرس

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 95 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)

سریال "چار دیواری" با کارگردانی سیروس مقدم در ایام عید نوروز از شبکه اول سیما در حال پخش است. تیتراژ پایانی این سریال توسط پوریا نیک پور خوانده شده است. شعر این آهنگ زیبا را استاد عبدالجبار کاکایی سروده است و آهنگسازی این اثر نیز بر عهده آریا عظیمی نژاد می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت خوب و فرمت MP3 از سایت دانلودها دریافت کنید.

chardivari تیتراژ پایانی سریال چار دیواری با صدای پوریا نیک پور

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 81 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)

سریال باغ شیشه ای به کارگردانی مهدی مظلومی به تازگی پخش خود را از شبکه دوم سیما آغاز کرده است. تیتراژ پایانی این سریال با صدای دلنشین فریدون آسرایی خوانده شده است. شعر این آهنگ را استاد عبدالجبار کاکایی سروده است و آهنگسازی این اثر نیز بر عهده محمد کلاسی بهار بوده است. هم اکنون می توانید آهنگ زیبای باغ شیشه ای را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت کنید.

fereydoon تیتراژ پایانی سریال باغ شیشه ای با صدای فریدون آسرایی

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 101 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام فاصله ها. این آهنگ تیتراژ پایانی سریال فاصله ها بوده که از شبکه سوم سیما درحال پخش می باشد.آهنگسازی این اثر توسط فواد غفاری انجام گرفته است. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اوریجینال از دانلودها دریافت نمایید.

ali lohrasbi faseleha دانلود تیتراژ سریال فاصله ها با صدای علی لهراسبی

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 91 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)

پخش سریال پر طرفدار فاصله ها با کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه سوم سیما به پایان رسید. آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام "به من بفهمون" در اواسط قسمت آخر این سریال پخش شد که مورد توجه طرفداران این سریال قرار گرفت. شعر این اثر توسط پویا بیاتی سروده شده است و آهنگسازی و تنظیم آن نیز بر عهده فواد غفاری می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اوریجینال از دانلودها دریافت کنید.

lohrasbi faseleha دانلود موسیقی متن سریال فاصله ها با صدای علی لهراسبی

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 101 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)

ماه عسل نام ویژه برنامه ای پر طرفدار است که در ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می شود. تیتراژ این برنامه به نام "نگو نمی رسم" با صدای دلنشین محمد علیزاده خوانده شده است و شعر آن را فرزاد حسنی سروده است و آهنگسازی اثر بر عهده شهاب رمضان بوده و تنظیم کننده آن نیز استاد بهروز صفاریان می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ زیبا را با کیفیت اوریجینال از دانلودها دریافت نمایید.

alizade mahe asal دانلود تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای محمد علیزاده

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 95 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)
در مسیر زاینده رود" نام سریالی می باشد که به کارگردانی حسن فتحی در ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما پخش می شود. تیتراژ پایانی این سریال با صدای دلنشین احسان خواجه امیری خوانده شده است. شعر این اثر را نیز دکتر افشین یدالهی سروده است. هم اکنون می توایند این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اوریجینال از دانلودها دریافت نمایید.

ehsan zayanderood دانلود تیتراژ پایانی سریال در مسیر زاینده رود با صدای احسان خواجه امیری

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 89 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)

ملکوت نام سریالی به کارگردانی محمدرضا آهنج می باشد که در ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش می شود. تیتراژ پایانی این سریال توسط رضا صادقی خوانده شده است. شعر این اثر را دکتر عبدالجبار کاکائی سروده است و آهنگسازی و تنظیم آن نیز بر عهده سید بهنام ابطحی بوده است. هم اکنون می توانید این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی را از دانلودها دریافت نمایید.

reza sadeghi malakoot دانلود تیتراژ پایانی سریال ملکوت با صدای رضا صادقی

تعداد صفحات : 12

درباره ما
وبلاگ بچه های مشهد -سی متری طلاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 807
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 7,330
  • بازدید سال : 23,563
  • بازدید کلی : 249,603